mandag 18. juni 2012

GiverGlede med STOR G

 I disse dager driver vi å gjør de siste forberedelsene til turen og for en stund siden sendte Kerstin ut mail til diverse idrettslag rundt omkring i Bergen og jeg blir rett og slett utrolig imponert over den vanvittige givergleden idrettslagene i området har. Kerstin har tidligere hentet fotballer og en del mindre baller, frisbeer og ca 30 drakter fra Fana IL.
På onsdag var jeg og hentet flere kasser med rundt 120 t-skjorter og sekker fra Åsane Fotball.
I dag dro jeg på tur til Gneist IL hvor jeg fylte opp KRIK-bilen full med 3 draktsett, flere keaperdrakter, keaperhansker, fotballsko, 19 fotballer, mange t-skjorter, jakker, gensere og masse mer.


Igjen; jeg har ikke ord! TUSEN HJERTELIG TAKK! De skal komme godt til rette.
Rommet mitt ser ut som et lager i øyeblikket med kasser til taket og stablet over alt. I år blir kontaineren fylt opp med masse godsaker fra Bergen :D


 JEG GLEDER MEG!!! :D
Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar